piątek, 20 marca 2015

Liebster Blog Award !!! #2

Dziękuje za kolejną nominacje !! Tym razem nominowała mnie Paulina Hunter ( Blog ) ^.^ <3

Dla przypomnienia:  Nominacje są otrzymywane od innych blogerów, za „dobrą robotę". Jest dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała, dalej ty nominujesz 11 osób, oczywiście informujesz ich o tym oraz zadajesz 11 pytań. Nie nominujemy bloga osoby, która cię nominowała.

Pytania Pauliny:

1. Ulubiony kolor ?
- Zielony

2. Ulubiona piosenka ?
- Demi Lovato - Heart by heart

3. Ulubiony film ?
- Hmm..trudny wybór, mam ich pełno, ale napewno:
 * Dary Anioła 
 * Więzień labiryntu
 * Underworld ( wszystkie części )
 * Shrek itp :3

4. Jeżeli czytasz mojego bloga to co ci się w nim podoba, a co nie ?
- Szczerze to jeszcze nie zaczełam, ale mam taki zamiar ;D

5. Ulubione książki/ulubiona książka ?
- Wszystkie Stephen'a Kinga <3

6. Starszy brat czy młodsza siostra ?
- Starszy brat ^^

7. Dlaczego ta tematyka bloga ?
- No bo uwielbiam DA ;3

8. Inspiracja twórcza ?
 - Długi spacer z psem i wena robi swoje ;)

9. Ulubiona pora roku ?
 - Wiosna i jesień :)

10. Rap, pop czy rock ?
- Zdecydowanie rap :D

11. Jaką rolę w twoim życiu odgrywa to, że masz bloga ?
- Myśle że nie za dużą, ale napewno większą od zwyczajnych codziennych obowiązków typu: " Idź do skleplu " lub " Odrób lekcje " xD

Jeszcze raz baaardzo dziękuje za nominacje <3
Mam nadzieje że się nie pogniewacie, jeśli nikogo nie bedę nominować :3
Pozdrawiam !!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz