czwartek, 16 kwietnia 2015

LBA 9#10#11#

No i kolejna Nominacja !! <3 Tym razem Dziękuję Veronice Hunter ( Blog ), Lady night ( Blog ) i Królewnie Śnieżce ( Blog ) ♥♥♥

 Dla przypomnienia: Nominacje są otrzymywane od innych blogerów, za „dobrą robotę". Jest dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała, dalej ty nominujesz 11 osób, oczywiście informujesz ich o tym oraz zadajesz 11 pytań. Nie nominujemy bloga osoby, która cię nominowała.

Pytania Veronici:

1. Jakie jest twoje ulubione miejsce do wyciszenia się ?
- Mój pokój ;3

2 Sukienka czy spodnie ?
- Zdecydowanie spodnie !!

3.Kim chcesz zostać w przyszłości, dlaczego ?
- Hm a bo ja wiem :3

4.Twoja ulubiona książka ?
- L.A Weatherly " Anioł " *o* ( I DA oczywiście :3 )

Pytania Lady:

1.Co robisz w wolnym czasie ?
- W pełni oddaje sie hobby, czyli pisaniu i słuchaniu muzyki ^.^

2. Książka czy blog ?
- Szczerze wole książke ;-;

3. Wolisz spotkanie z przyjaciółmi czy czytaniu książki ?
- To zależy jaki mam humor xd

4. Wieś czy miasto ?
- Miasto :3

Pytania Królewny:

1. Jakie są twoje uczucia, kiedy ulubiony bohater umiera ?
- Jestem zdołowana, smutna, zła, nie dowierzam ;__;

2. Ulubiony książkowy bohater ?
-Hoho mam ich pełno xd

~ Raphael
~ Jace
~ Alec
~ Percy Jackson
~ Draco Malfoy
~ Peeta Mellark *o*
~ Jacob Black
Żeńskich jakoś specjalnie nie mam xd

3. Jak masz na drugie imię ?
- Maria ;____;

Nikogo nie nominuje ;_;
Jeszcze raz baaardzo ale to bardzo dziękuje za Nominacje ♥♥♥♥♥ <3
Poozdrawiam R.V.S. ;*

1 komentarz:

  1. Kiedy NEXT?!!!

    PS. Zapraszam na mojego nowego bloga o DA!
    http://history-can-always-change.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń