środa, 8 lipca 2015

Liebster Blog Award !

Zostałam nominowana przez Elene Herondale ( blog ) i Veronice Hunter ( blog ) !!!
Bardzo Wam dziękuję dziewczyny :*

Oto pytania od Eleny:

1. Twój ulubiony kolor ?
- Zielony.

2. Dlaczego taka tematyka ?
- Bo uwielbiam Dary Anioła *o* 

3. Ulubiona książka ?
- Jestem Fanką Stephen'a King'a, więc..WSZYSTKIE JEGO TWÓRCZOŚCI <3

4. Gdzie pojedziesz na wakacje ?
- Nie mam zielonego pojęcia xD

5. Twoja ulubiona bajka ?
- Hoho wymieniałabym do końca wakacji XD
A tak serio to Scooby Doo no i Młodzi Tytani ( ta starsza wersja ! )

6. Ulubiona piosenka ?
- TO ( tak to ta sama, przez którą mam doła ;-; )

7. Gdzie chciałabyś pojechać ?
- Gdzieś daleko.. <3

8. Ulubiony przedmiot w szkole ?
- Religia ^.^

9. Jakie jest twoje marzenie ?
- Żeby w końcu wszystko było dobrze..

10. Czy tęsknisz za szkołą ?
- Jasne że tak, a najbardziej za moją klasą ♥

11. Twoje ulubione słodycze ?
- Nie mam ulubionych, kocham wszystkie ;)

Pytania od Veronici:

1. Skąd się bierze nazwa twojego konta ?
- hm..to nawet zabawna historia, bo nazwe stworzyłam z przypadkowych liter po rozstaniu z moim byłym ;) A nie chciałam nic już zmieniać, więc tak zostało.

2. Co czujesz, kiedy widzisz, że masz nowy komentarz na blogu ?
- Uśmiecham się, bo czuję nie opisane ciepło i radość że ktoś czyta moje wypociny co dodaje mi także duuużego kopa do dalszego pisania <3

3. Możesz nakręcić film, jaki to będzie gatunek/ki ?
- Hah, oczywiście że horror :D

4. Masz drugie imię? Jeśi tak, to jakie? A jeśli nie, to jakie byś chciała ?
- Maria ;_;

5. Co jest twoją pasją ?
- Siatkówka <3 Jednak po ostatnim wypadku rzadko co gram ://

No cóż..nie wiem czemu Veronica dodała tylko 5 pytań no, ale niech będzie :3
Jeszcze raz dziękuję za nominacje !!
Pozdrawiam RVS ♥


PS: Chyba się nie obrażicie, jeśli tym razem nie będe nikogo nominować :3

1 komentarz: