środa, 15 maja 2019

Powrót?

Przepraszam.. Minęły 3 lata, a ja dopiero teraz postanowiłam się odezwać. Wiem że są osoby które czekały na kolejne rozdziały a ja nawet nie napisałam że znikam, dlatego bardzo chciałabym Was przeprosić. Powody dla których opuściłam te opowiadanie?
Po pierwsze wena. Nieraz mnie opuszczała i wracała, ale w tamtym czasie kompletnie nie umiałam ubrać w słowa tego co chce napisać mimo pomysłu na fabułę.
Po drugie moje zamiłowanie do Darów Anioła zmalała na tyle, że ciężko mi było kontynuować pisanie mimo prób.
Po trzecie problemy. Ten okres był również bardzo ciężki dla mnie pod względem fizycznym jak i psychicznym.
Wiem, że przeprosiny po takim czasie mogę sobie wsadzić.. Prawie codziennie wchodzę na tego bloga i obserwuje liczbe wyświetleń, komentarze czy choćby wiadomości na emailu z pytaniem o rozdział, że aż sama się zdziwiłam. Długo się zbierałam i doszłam do wniosku, że nie umiem zostawić tego opowiadania bez zakończenia. Nadal mam na niego pomysł i chce go zrealizować, może nie odrazu, ale chce spróbować. 

PS. Czy ktoś jeszcze tutaj zagląda? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz