sobota, 23 stycznia 2016

Liebster Blog Award

Więc tak..zostałam nominowana aż 3x przez Veronice Hunter Elene Herondale i Clary Herondale - Bardzo Wam dziękuje dziewczyny x
Szczerze mówiąc na początku nie miałam odpowiadać na nominacje, ale w końcu postanowiłam to zrobić. Zważając że jest Was aż tyle postranowiłam wybrać sobie po pytaniach ;)

Pytania od Veronici:

1.Dlaczego akurat ta tematyka bloga?
- Zawsze uwielbiałam Dary Anioła.
 
2. Bez jakich trzech książek/książkowych serii nie mógłbyś/abyś żyć?

- Trylogia "Więzień Labiryntu"
- Harry Potter
- Dotyk Crossa
 
3. Skąd czerpiesz inspiracje do dalszego pisania?

Z wszystkiego.
 
4. Wyobrażasz sobie czasami zakończenie bloga?

- Tak, wiele razy.
 
5. Ile masz książkowych mężów :D???

- Nie da się tego zliczyć na palcach ;)


Pytania od Eleny:

1. Jaki blog poleciłabyś znajomym?
- Jest ich zbyt dużo x

2. Jaką książkę poleciła byś znajomym?
- Vincent V. Severski " Nieśmiertelni"

3. Czy czytasz mojego bloga? Jeśli tak, co o nim sądzisz?
- Czytam, ale ostatnio go zaniedbałam jak zresztą reszte blogów.. Co o nim sądze? Dużo by pisać, ale uważam że masz talent. Masz orginalne pomysły co jest dzisiaj trudne do stworzenia. A jeśli chodzi o samą fabułe to ogromnie zaciekawiasz ;) 

 
4. Z czego czerpiesz wenę?
- Z wszystkiego ;)

5. Podaj tytuł swojej ulubionej piosenki.
- Nie mam ulubionej x





 

Pytania od Clary:

1. ZA CO KOCHASZ KSIĄŻKI????
- Za to że pozwalają zniknąć z szarej rzeczywistości i wejść w świat w którym wszystko jest inne, lepsze i bardziej niemożliwe..

2.  Co byś zmienił/a w swoim życiu?
Na pewno kilka rzeczy ;)

3. Jakiego koloru masz oczy?
Niebieskie

4.  Należysz jeszcze do jakichś fandomów?
- Należe tylko do Directioners x

5.  Czytasz mojego bloga?
- Jeszcze nie miałam okazji :)

 Nie będe nikogo nominować ;)

3 komentarze: