niedziela, 6 września 2015

LBA

LBA...znowu xD I znów chce podziękować Veronice Hunter <3

Pytania od Veronici:

1. Jak wygląda twoja biblioteczka? Wstaw zdjęcie lub napisz tytuły swoich perełek (książek). 
- Harry Potter ( wszystkie części )
- Zmierzch: Przed świtem
- Kartki z pamietnika
- Beverly Hills 90210
- Tajemnica pokoju nr 3
- List do przyjaciela
- Egzorcyzmy i opętania
- Pinokio ( No co ? XD )
Reszta to same słowniki itp :P Wiem bogata jestem w te książki XD

2. Co cię najbardziej inspiruje i motywuje do dalszego pisania? 

- Inni ludzie :)

3. Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak to jakie? A jeśli nie, to jakie byś chciała mieć? 

 - A mam pieska ;)

4. Co robisz kiedy masz doła? 

 - Słucham dołujacych piosenek..żeby sie poczuć bardziej zdołowana :P

5. Jaka piosenka wpadła ci ostatnio w ucho? 

 - https://www.youtube.com/watch?v=pAWr7YEe-nM
Wiem zmieniam te piosenki jak skarpetki XD

6. Na co najbradziej zwracasz uwagę, kiedy słuchasz jakieś piosenki? Tekst? Autor? 

 - Hm..mysle że na początku zwracam uwagę na głos, a później tekst ;3

7. Jakie są według ciebie zalety chodzenia do szkoły? 

 - Zawsze jest sie z czego pośmiać na lekcjach ^^

8. Do czego masz słabość? Wymień trzy najważniejsze rzeczy.

Do:
 - słodyczy
- horrorów
- muzyki
..
9. Jakie jest twoje największe marzenie, ale tym razem chodzi mi o wyobraźnie. Nie muszą to być rzeczy związane z rzeczywistością. 

 - hm..sama nwm..Oo albo już wiem xD Moze troche głupie ale chciałabym kiedyś poznać chłopaków z 1D ( co z tego że mój angielski jest tragiczny ;p ). Marzenie może nie największe, ale jednak marzenie ;)

10. Kiedy pierwszy raz się zakochałaś? W której klasie? 

 - Było kilka chłopaków którzy mi sie podobali w podstawówce, ale myśle że te pierwsze zakochanie było pod koniec drugiej klasy gimnazjum ^-^

11. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?

 - Szczerze to już jakiś czas temu, gdy próbowałam pisać jakieś fanfiction, ale marnie mi wyszło, więc spróbowałam po jakimś czasie znowu ;)

Ehh..co moge napisać..nie będe nikogo nominować bo nie mam czasu, ani ochoty ;P 
Ale mam dobre wieści..rozdział 19 pojawi się jeszcze w tym miesiącu ! ! !
Do napisania ;))

2 komentarze: